Selanik Turu

1 GECE KONAKLAMALI SELANIK TURU
29 EKİM

27 EKİM CUMA 22:00 Kozyatağı Cities Önü, 22:30 Mecidiyeköy Murat Muhallebicisi, 23:00 İncirli Ömür Plaza, 23:30 Beylikdüzü Marmara Park AVM önünden hareket ile yola çıkıyoruz. Tekirdağ üzerinden yolculuğumuz İpsala Sınır Kapısı’na. gece boyu yolculuk.

28 EKİM sabah saatlerinde tesiste alınan serbest kahvaltı sonrası Kavala’da panaromik şehir turu. Su Kemerleri, Liman, Kale, 19.yy Neo Klasik yapılar, Pangia, Eski ve Yeni Şehir, Acropolis, Deniz Feneri, Ag.Nicholas, Teodoro Kimissi kiliseleri, Kavalalı Mehmet Ali Paşa imarethanesi ve heykelinin görülmesinin ardından Selanik’e geçiyoruz.

Şehir turunda; Kordon, Beyaz Kule, Döner Kule, Fuar Meydanı, Osmanlı ve Bizans eserleri, Yunanistan’ın en büyük katedrali olan Aya Dimitros Katedrali, Büyük İskender Heykeli, Hamza Bey camii, E.Venezelo – P.Konstantin heykelleri, Vardar,Makedonia, Aristoteles, Elefterios meydanları görülecek yerler arasındadır. Tur bitiminde Ulu Önder Atatürk’ün evini ziyaret ediyor ve otelimize yerleşiyoruz. Geceleme otelimizde. Akşam dileyen misafirlerimiz ile Taverna eğlencesine gidiyoruz. Otelimiz şehir merkezinde olacağından herkes merkezde gezebilir.

29 EKİM sabah otelde alınan kahvaltı sonrası hareket ediyoruz. Yaklaşık 2 – 3 saatlik yolculuğun ardından varılan İskeçe’ye varıyoruz. Batı Trakya Türkleri’nin en yoğun yaşadığı şehir olan İskeçe’de serbest zaman sonrası Gümülcine’ye doğru devam ediyoruz. Yol üzerinde size bir süprizimiz olacak. Gümülcine’ye varır varmaz şehrin simgesi olan Kılıç Heykeli bizi karşılıyor. Türk mahallesinde yürüyüş turu sonrası serbest zaman. Belirtilen saatte otobüsümüzde buluşarak İpsala Sınır Kapısı’na varıyoruz. Gümrük ve pasaport işlemleri sonrası yurda giriş yapıp sizleri aldığımız noktalara bırakıyoruz. Bir başka gezide görüşmek üzere.